Boka vårt julpaket 23 - 27/12

Med vårt julpaket blir du ompysslad från ankomst till avfärd, i hemtrevlig och julig miljö.

23 december

Vi tar emot dig/er vid ankomsten oavsett när och hur du kommer, med bil eller tåg till Undersåker. Rummet är uppbäddat med vita lakan. Handdukar, tofflor och badrock finns på plats och en kopp kaffe /the med skinka och hembakt tunnbröd.

Julafton

Julaftonen inleds med vår uppdukade julaftonsfrukost. Så klart spelas de välkända julsångerna, inte bara i högtalarna utan även live!

Önskar du skjuts på julaftonsgudstjänst kl 23.00 i Undersåkers kyrka ingår även det.

Juldagen

På juldagen är du välkommen till vårt eget vindskydd i backen ovanför vandrarhemmet. Där bjuder vi på glögg, pepparkakor och kokkaffe över öppen eld. Om du vill ha tips om Åredalens sevärdheter och upplevelser får du så många du vill! Olof Holmgren blir din värd, tillika kaffekokare, denna stund.

Annandagen

På annandagen åker vi på en kortare guidad tur till någon av ortens sevärdheter. Vi har några mysiga upplevelser att välja bland, som du nog förstår. Urban Widholm tar dig med på en trivsam och underhållande tur. Tidsåtgång ca 2-3 timmar.

Vi jobbar för att få ihop hemvändare och bybor för sång och musik i vår kyrka, senare på kvällen, men i skrivandes stund är det inte klart. Detta är så klart alla som vill välkomna till.

27/12

Dagen efter annandagen reser du hem med nya minnen och härliga upplevelser i bagaget. Utstädningen kan du med varm hand överlåta till oss, då den ingår i priset.

Pris för julpaketet

• 4 dygn för 665kr/dygn/person i dubbelrum
  • Om du vill komplettera med dygn före /efter kostar det 525kr/person och dygn.

Pris för endast boende

Med detta pris ingår inte julpaketets aktiviteter. Dock har du möjlighet att välja dagar. Du behöver boka minst två nätter.

• Dubbelrum 1050:-/dygn
  • Extrabädd 190kr/bädd
  • Sänglinne ingår
  • Utstäd ingår

Boka julpaket eller rum

Du bokar julpaketet eller rum genom att fylla i formuläret nedan.

Har du frågor och vill ha ytterligare information?

Skriv till logi@bykyrkan.se eller ring 070 31 31 349 så svarar Katrin, husvärd i Bykyrkan Undersåker

Bokningsförfrågan

Enkelrum
Dubbelrum
6-bäddsrum

Rum: 7 st med 2-6 bäddar.
Sängar: Platsbyggda våningssängar med resårbotten
Bäddsoffa: Framåtbäddade 160 cm breda
Faciliteter: Dusch och toa i korridor
Uthyres: Per dygn eller veckovis
Incheckning: Enligt överenskommelse
Utcheckning: Kl 11:00
Öppet: Året runt
Parkering: Ja, ingår
Sällskapsrum: Ja
Internet: Fritt Wifi
Kök: Rymligt självhushållskök med plats för samvaro
Djur: Ej tillåtet
Sänglinne: Ingår ej, men går att köpa till för 150:-
Städning: Ingår
Betalning: I samband med ankomst. Gärna Swish.
Avbokning: I normala fall 10 dagar innan utan kostnad. Speciella avbokningsregler gäller vid jul, nyår, sportlov och påsk.

Varmt välkommen

Vår ambition är att Bykyrkan Logi ska få vara en familjär plats där alla kan få känna sig välkomna  i en lugn och trivsam miljö

Hur hittar jag?

Bykyrkan Logi ligger ca 1 mil från Åre på bekvämt promenadavstånd från både buss/tågstation i Undersåker samt ICA Strandbergs och Majas Skafferi. Granne med oss ligger Åre Fjällsätra där du kan köpa och äta frukost och middag.

I från Undersåker tar du dig snabbt ut till Vålådalen, Edsåsdalen eller någon annan av de pärlor som fjällvärlden i Åredalen erbjuder.